My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Vapak Hang Lah

Disclaimer. Teet. Bukan penting pun.

Blog ini adalah sebuah blog peribadi. Kepada semua pelawat blog ini terima kasih Ide ucapkan. Blog ini hanyalah blog biasa yang macam blog orang lain jugak. Here I wrote about my life, about other pretty cool things i thinks, some maybe
funny entry, some 'good' tips in many perspective of life, a bit Blogger tutorial and yeah i also make YouTube cool video review. Feel free to visit the spam folder in this blog.

Kehadiran anda disini amatlah dihargai. Semua maklumat-maklumat yang terdapat dalam blog ini bukanlah 100% benar dan tepat. Jadi diharapkan anda dapat menggunakan akal waras anda semaximum yang mungkin untuk menentukannya. Apa yang penting selain kerjasama? Itu persoalannya. Sebarang soalan dan pendapat sila tinggalkan disini. Dan pendapat penulis juga boleh berubah ikut musim bunga jadi jiwang, ikut musim sejuk jadi cool, ikut musim mengawan awak cube ah bayangkan camne.

Penggunaan gambar atau petikan entri sebahagian atau sepenuhnya tanpa izin atau tak dikreditkan kepada pemilik blog adalah dilarang sama sekali. Since i'm independent blogger anda dibenarkan copy but dont forget to leave comments here! Thanks.

And one more things, please don't take seriously about what i said, what i wrote or what i do. Sesetengah daripadanya dibuat sekadar untuk menyampaikan mesej tentang ape yang aku rase aku nak sampaikan. Cuma mungkin disampaikan dalam bentuk yang berbeza dengan harapan anda semua faham situasi yang berlaku dan apa yang aku nak sampaikan.

Okaylah jadi sebenarnya aku penat-penat taip dari tadi ade ke orang yang bace sebenarnye? Y_Y



Yang benar,

__-_-'___<-- Okey ni siape tahu camne nak sain ni? -_-'
copyright of negative46.blogspot.com

Lol, mimpi lah nak ada copyright tu. Ini internet lah bai. Kau boleh copy paste sesuka hati je pun. Credits? Nahh tak payah pun takpe. Jadahnye main credit-credit. But aku nak cakap satu je, memang aku tak kisah kalau ada copy paste ni, tapi tengok entri/gambar lah jugak. Tak kan lah sampai PRIVATE story pun nak copy paste bai? Agak la. Tapi sorry la kalau memang sama cerita kita tu. Lol. But I know you just don't want to have the same story and experience like me, did you? 

Argh. Aku dah tak tahu nak tulis camne dah. Aku dah tak reti la bai. Nahh ini die kembar aku, Ridzuan Baharuddin. Vapak ah cite die same macam cite gua bai! ROFL. How loser we are. Limau!

No link attached : Sebab aku kesian kat akak tu, je.
Siape yang macam lost tu boleh check link ni. [link]

*sorry aku tak ada "sweet" malam ni. -,-

Most Favourite Comments :

Hahaha! Ade pulak eh oren?
Buang mood nak marah je komen awak ni. :p
Comes from HanimQatrunnada!

Okey, okey budak atas ni dah buat saya chill pun.
Here's my smile. :)
Comes from anaiha yusof!

Hahaha, nasib baik lah kau bace. :)
Comes from Bungakopi!

23 comment(s) to remember:

사이트 ✻ romlah said...

ide ! cool taw =p

tyka chou said...

adehh...da kering sgt kot idea die...saba yek

Mr. Swift said...

Lol, aku tak marah pun lah. Saje je. :p

*tsk tsk sebab aku takde idea nak update ape. hahaha. sorry.

Rina Rossoneri said...

wooo pulak dah...
dia xtau kot...kamu dah tegur dia?

unieMARKS :) said...

ehheee , ;D

unie dah post dah pasal tuh
http://aku-unie.blogspot.com/2011/02/heartbreaker-type-d.html

ouh , sorry if ada terkasar bahasa ;p

Kina said...

sameee dgn ur entry . knape org suka copy paste e?haish :O

Sunah Mohammad said...

hish...tak habis2 orang copy paste ni..memang mantop la tulisan swift sampai dia nak copy tu~~~ ;)

нαηιмQαtяυηηα∂α said...

sesedap oren je die copy paste..

Entry terbaru:
Kesengalan

Dea said...

LIMAU ? HAHA Limau is short for LMAO right ?
dah lama tak dtg blog nih haha

Wafiy Suzly said...

heh,
bila entri di copy it means dat ur entry sounds good.

Salhah Suhot said...

x pe.tu tandenye entri awak besh..hehe

anaiha yusof said...

mr swift macam marah je ni,smile2 tau chill2 ...

Bungakopi said...

penat kau menulis nasib bek aku baca. huhu

lavender harum wangi said...

erk? gua pasrah kalau ada yg copy entry gua.. kat dunia maya ni apa pun boleh jadi.. so, kita pun kena la aware, benda yg xpatut xpayah publish kat public~ >.<

sufie_purplepink said...

terkedu.sabo je la.

nadeyra said...

HAHA, org tu rase entry awk menarikla tu. Klu x, xde nk copynyer. Be proud of yourself.
Bukan senang ade org nk copy entry. Think it with positive way ehh. (:

putri noor syamimi said...

encik swift,

cube yang ini : http://www.embedanything.com/

=)

A.s.t.i.n.a said...

err r u oraittttt?

tade ide juga

Farhana Sahri said...

kdg2 lupa gk nk credit ni...tp lau betol2 bagi credit ni sdp gk..hahaa

kusiberjalan said...

fushoow!!! cam zahiril adzim jer...hohoh! entry kne copy paste... kne bangge ni..hohoh! hurm...maksudnyer dah terkenal tu...fushhoowww!!! hebat... -..- hoho~ (mood bangge leh tak?)

apisv2 said...

slm kunjungan dan perkenalan..
dtg dr blog RM;)

blog apisv2

dLa said...

tu peminat la tu yg duk copy paste tu. haha

lady dayana. said...

huhu chill2 ~ dia minat sgt cite tuh kot. hahah