My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Hello from adik "Mr. Swift"

By the time you read this, maybe the owner of this blog sedang seronok main air banjir or tengah seronok tidur sambil peluk kucings kesayangan die tu or tengah main game separuh mati or for sure tengah buat benda pelik dan gile. Memang pelik mamat tu. Padahal kucing tu entah dah berapa hari minggu tahun tak mandi. Selamba badak je die peluk-peluk. Such a weird guy. Oh patutlah, die tu pun same spesies je dengan kucing die tu. Kadang-kadang mandi, kadang-kadang tak pun. Itupun kalau die dapat "hidayah".

First thing, korang nak tahu? Tak payah nak angkat tangan, aku nak bagitahu ni. Umur die tu 20an dah. Maybe something's around 20, 21 or 22 kut, aku tak pasti sebab mamat tu pun bukan take notes pun pasal his own birthday. So ape kejadahnye aku nak ambik tahu. Nasib baiklah handphone die tu ade, bile birthday die barulah die ingat yang hari tu birthday die. Lepas tu mula ar die gedik-gedik nak call sini nak call sane sebab free calls kan. Hari biase jangan haraplah sebab die tu memang KEDEKUT.

 Ni gambar kek mase die 17tahun. 
Last time i saw him with his real life.

Lagi satu, korang tak payah lah nak ambik serius sangat ape yang die tulis tu sebab die tu out of mind. Aku yang jadi adik die ni pun tak faham ape yang ade dalam kepale otak jendul die tu. Kadang-kadang die cakap die nak makan sebab lapar, but bile makanan dah siap tak nak pulak die makan.  So yang penting korang bace dan fahami dan ambik ape yang korang rase betul dan yang mane salah tu korang tinggal jelah kat blog die tu. Kutuk-kutuk pun takpe, biar die tu sedar sikit.

Last one. Aku adik die yang baru lepas SPM ni pun lagi banyak self confidence dari die tu kalau korang nak tahu. And aku harap bile die bace ni nanti die tak delete atau edit ape-ape. Itupun kalau die tu lelaki tulen lah. Lagi satu Tuan Blog, hutang tu jangan lupe bayar sebelum aku naikkan interest rate.

Ohh btw, mamat tu. Ya! Mamat yang korang panggil "Mr. Swift" tu kan? GELI aku.Bye, assalamualaikum.

17 comment(s) to remember:

Azwa Azee said...

entri adik balas dendam ae..heheh

MAKCEK bukan NENEK said...

haha sumpah adek mr swift nie kelakar giloshhh .suka suka.

*hai adeq nak bekenalan boleh ? kehkeh kalao pompuan nk jd adeq ipar.

*btw nak buat camna dia kan abg .hohox

Pijahh' said...

hutang jgn lpa byor..naa~~
hahaa

Mohd Ridhuan said...

huuhuhuhuhuhu....
adik mr swift ke ni...
kirim salam kat dia...

nono2612 said...

HAHA.quite interesting:)
credits to ur adik mr swift:D

Nurul Afifah Addnan said...

cpe ni..mr swift er?

aku chokot said...

betol ke ni adik ide yg tulis ni ?
alamak ! kantoi suda ko mr.swift ~ HAHAA !

*btw TAHNIAH diucapkan kpd adik mr. swift sebab brjaya meng'hack' blog abg beliau ! :D

unieMARKS :) said...

hhahaaa , adik ?
please , makan banyak banyak mr swift . jangan diet . haha [tetiba]

Nurana said...

oh tak sangke die pun sambut birthday jugak! :p

anaiha yusof said...

i like this part
*kutuk2 takpe biar die trase ckit
kuang3
macam trase gak r certain2 part,hahha but just ignore about
buat ape nak emo2 realx2 suda,
tp part yang sy trase part pnggln "mr swift" sebb saya selalu pggl kamu mcm tue,but bukn sy sorg kan,so relax2 suda,emo lak,kah3
okay daa assalamualaikum
-___________-

Dea said...

Nak agkat tanggan jugak ! haha

Dea said...

Nak agkat tanggan jugak ! haha

ria said...

hahahahaa. . adik ko nie kelakar ar. . hahaha

btw biasa la bila abg pinjam duit then wat x reti nk bayar blk. . hehehe

shams said...

adeih...
ade plak adik yang hacked blog abg ni..
hebat2...

i am S!L4H.. said...

perghh sempoi gile adik.
heii adik swift. nak sain. erkkkk~
hahah

cahaya said...

Mak ai... ni fitnah ke ape?
Obvious tak jadik... :P (sori)

Aku yakin dgn izinNya adik aku TAK langsung suka buat entri mcm ni?
ni mesti hacker lain...!!
kesian atih T_T
kesian ide T_T
Dear hacker, cepat2 bertaubat dan minta maaf sebelum ko kantoi dgn dua2 orang adik aku...
or else.. 'DIE' la weyh !!

ps:to all bloggers here, I'm his sister.tq

lady dayana. said...

ehh comel betul korng ni. hahah.
p/s : hai atih ! *wink2 :P