My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Yang tidak menyenangkan? (Awas anda perlulah 18 tahun ke atas untuk baca)

Terima kasih. 

 Gambar Hiasan

Anda telah memilih untuk membaca yang tidak menyenangkan. Teruskan membaca. Berita yang tidak menyenangkan dilaporkan oleh aku la sape lagi. Kadang-kadang Nuffnang ni best jugak. Sebab boleh check list keywords. Dan that's pretty cool. Cuma kadang-kadang tak sangkalah sampai jadi camni.



Okey fine gay. 
Mak datuk anda! Siapelah yang buat ni. Sampai hati. Aritu pasal skandal aku dengan isteri Rosyam Nor. Link. Sekarang keluar pulak gay.blogspot. Hell-o aku tak gay ok! Aku cuma jodoh je belum sampai dan aku pemalu kut. Pemalu ke? Entahlah aku tak pasti tapi hidup segan mati tak mahu je kalau jumpa budak perempuan. 
Cute pics of Bustin Jieber? Hahahahaha. Dah lame tahu dah. Tapi aku tetap tak suke jugak. Sebab ni lah.Tapi tak kesahlah dia tu baru 16tahun dah berjaya camtu. Aku? Hurm mungkin aku harus fikir 2 kali sebelum bercakap pasal orang.

2 comment(s) to remember:

i am S!L4H.. said...

die gay kami tdak ok..ngahaha*tetibe

Nurana said...

hahahahahahahaha (guling2 punye gelak) sambung lagi - hahahahahahahahaha..(=____=)