My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Yang senang lenang? (Awas hanya sekiranya anda cukup sporting)

Terima kasih. 

Gambar hiasan.

Anda telah memilih untuk membaca yang senang lenang. Mungkin anda memang bakal hidup senang, atau anda adalah dari golongan orang senang, atau anda jenis yang tak senang kalau tak senang. Mungkin anda tidak faham tapi tak apa mungkin tak ada yang kisah kut? ^_^. Sari berita utama. Berita yang senang lenang dilaporkan oleh aku la sape lagi.


Taraaa! Berita yang menyenangkan adalah yeay! Esok boleh bangun tengah hari lagi! Memang best ah dapat buat camni tiap-tiap hari. HEAVEN. Bak kata cikgu aku "ceroh masa depan". T_T . Tapi takpelah aku ni memang jenis pentingkan tidur lebih dari kawan sendiri. Bukti? Banyak kut. Contohnya ini dan ini. Opss! Tak. Tipu je. Aku sayang kawan aku. Aku sayang kau yang sedang membaca ni. Tapi aku tak pasti ada yang sayang aku mahupun tidak. Selain itu aku jugak akan dapat duit gaji hujung minggu ni. Aku suka. Tapi aku tak suka sebab bila aku dapat duit gaji aku mesti akan berusaha dengan sedaya upaya untuk menghabiskannya secepat yang mungkin. Okey itu bodoh.

Dan nak tahu tak? Bila tengok budak law buat practice ala-ala dalam court. Ianya membosankan, sumpah membosankan. Nak tahu apa yang aku maksudkan? Sila ke sini sebab malas la nak taip dua kali. Huehue.

4 comment(s) to remember:

nohfee said...

hahha. aku ingtkan ape la tadi.. nohfee teringin gila nak bangun lewat.. tapi....
hehe, jom baca entri nohfee yang ni
http://nohfee.blogspot.com/2011/01/salah-nombor-errrkkk.html

buDAK keCIK said...

ohho. ak pn bley bgn tengah hari gak esok. gaggaga

tido itu sgt nikmat. wee~~

AmirFX said...

Senangnyer dapat tdo smp tengah hari.. haha...

Nurana said...

"Tapi aku tak pasti ada yang sayang aku mahupun tidak" ok mungkin ini boleh jadi tajuk entri pos lepas ni! ade berani?;p