My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Sumpah Penyakit Betul

Adakah aku akan mati?
Kerana aku rasa penyakit yang aku
hidapi sekarang ini sangat kronik.
Satu kerja pun tak boleh buat
melainkan berehat dan tidur.
Yeah dan main game of course.
Harhar tak lawak.
Ni penat ni nak taip entri ni.
Tapi sebab kauorang semua yang aku sayang harhar,
aku tetap kerah segala tenaga yang ada. GELI.


Semoga korang bergembira and happy weekends semuanya!
Manalah tahu kalau-kalau sakit MALAS aku ni makin
menjadi-jadi waktu cuti ni.
Who knows kan?

Cehh dasar goblog lu Ide.
T_T

Tapi aku rajin buat ni. Harhar nak jugakkk.

Most Favourite Comments :

Yesza! Aku tahu aku memang selalu ada geng!
Comes from dotdotsekian!
p/s : cepat-cepat rebut jadi follower ke 100 dia.

13 comment(s) to remember:

Dea said...

Baru lepas spm ke bro , gaya malas kita sama haha

Amiey White said...

Okay mr.swift same with me hehehe :D seronok kan profile baru :D

atiqa aris said...

saket malas?kalau mintak ubat kat doktor kompom kene terajang.haha

Mr. Swift said...

@Dea - Haha, saya ni macam awet muda ke? harhar.

2Amiey White - Aah seronok sikit je. -_-'

@atiqa - Haha. Kalau doktor tu lelaki, kalau perempuan harhar...

ferra ferro said...

habis yang ferra ni malas sejak azali ni macam mana pulak ?? x)

HanaBella said...

huh.. ingtkn skt ape lor tadi..^_*

Dim Benihana said...

gila malas.....xpa kena paksa skit br rajin kot

dotdotsekian said...

same goes to me^_^

Dea said...

haha ada lah kot gaya muda gitu .

Anonymous said...

I love negative46.blogspot.com! Here I always find a lot of helpful information for myself. Thanks you for your work.
Webmaster of http://loveepicentre.com and http://movieszone.eu
Best regards

cutegurlzz93 said...

thanks 4 follow my blog
thanks sbb puji blog sy...
happy blogging too..

PEACE! ;)

Imran nyambek said...

gua nak makan pun malas nih.aarrgh

swift said...

amboii . swift jgak ..