My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

2 dalam 1

Masa : 12.46 tengah hari. Panas terik matahari jelas terasa.
Lokasi : Depan skrin PC yang lag macam sial. Bencinya aku tak terucap dengan perkataan.
Mood : Lepas bangun tidur. Diam semua aku tahu ada yang nak puji.

Perasaan sayu dan pilu menyelubungi kawasan sekitar rumah sewaku kerana aku baru sahaja menerima berita dari Pertubuhan Rahsia Nuffnang. 2 berita. Maknanya lebih dari satu. Berdua lebih baik Acha Saptriasa. Beritas tersebut adalah yang senang lenang dan yang tidak menyenangkan. Jadi  nak dengar yang mana satu dulu?

1+1 = 2 not 1+1 = 11. Bullshit.

Yang senang lenang? 
(Awas hanya sekiranya anda cukup sporting) 

atau

Yang tidak menyenangkan? 
(Awas anda perlulah 18 tahun ke atas untuk baca) 

atau

Ah malas aku nak baca dah. 
Kelik sini. Semoga jumpa lagi. Bubbai! :)

Most Favourite Comments :

HAHA, apsal macam langsung tak ade kena mengena? T_T
Comes from shamsiah shamsuddin! <-- Panjang dan unik! Aku suka!
*terpaksa menggunakan khidmat copy paste untuk tulis nama awak. Y_Y

6 comment(s) to remember:

ch!natsu said...

klu xklik dua2 xpe tak? hoho~

ria said...

hahahahaha. . nie 3 in 1 namanyer bkn 2 in 1. .

shamsiah shamsuddin said...

pape pun hidup mesti diteruskan!!!

Sunah Mohammad said...

aww...da bertukar ke teman wanita la~~ :p

lIfE StIlL gO On... said...

saya klik semua senang cerita tak prlu guundar=)

Nurana said...

tak faham tak faham tak faham tak faham (-_-!)