My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Jika Nabi Muhammad s.a.w Bersama Kita Sekarang


Pernah tak korang semua terfikir kalau Nabi Muhammad s.a.w datang dan duduk bersama-sama korang selama seminit? Cuma seminit. Agak-agak apa yang korang akan cakap kepada baginda? Jom tengok apa jawapan wanita ini. Syahdu kejap.

I'm glad to see human like her.

So aku tahu memang ade yang pakai berukband so anda tak akan tengok video atas ni. Jadi biar aku ceritakan guna gambar. Berdasarkan apa yang aku faham tentang video ini.

Si tukang tanya : 

Wanita ini jawab :
Si tukang tanya :

Wanita ini jawab :

Si tukang tanya :

Wanita ini jawab :

Yes, me too. :')
Aku cadangkan korang tengok video untuk gambaran kesyahduan yang sebenar. 

Most Favourite Comments :

Kan dah cakap. Berukband teruk kan. T_T
Comes from tehateha!

I want to be like you vee. :')
Comes from qaseh elyanas!

13 comment(s) to remember:

De Mois said...

Tu la harapan kita semua. Dunia dah makin tunggang langgang dah kan

Azwazee Mohd Daim said...

harapan suma org kot..huhu

tehateha said...

siyes pakai berukband x ley tgok nh...btw,seriusly kte sume msti dmpingi beliau even for a minute...

miSs Zie said...

btul2...sy pun harap cmtu...tp klu btl2 rsanya xmmpu nk kata ap2 kot...

sab said...

syahdu :(

BuLat i2 CirCLE said...

muge2 sume muslimin n muslimat m'dpt syafaat'y kelak..

Nurana said...

aku lagi la x dpt tgk langsung video tu,x nmpk langsung plak tuh kewujudan video.kirenye aku punye tenet ag teruk ar dr berukband kan?XD

░♥si lampu neon♥░ said...

HURMM MESTI KITA RASA INSAF SGT2 KAN DUDUK SEBELAH DIER...HURM....


ENTRI MANTAP & MELETOZZ :
# RAKAM VIDEO PEREMPUAN KENCING#
# HAPUSKAN RASA BENCI#
# CAWAN AJAIB UNTUK PEREMPUAN SAHAJA#

ferra ferro said...

speechless . xready jumpa prophet . ='(

Nurrain Elfrisha said...

tak pernah terlintas di fikiran tentang ini

terima kasih kerana membuka fikiran untuk berfikir

rasa tidak layak langsung didampingi baginda S.A.W

tapi andai berpeluang

cuma ingin katakan

ohh, saya sangat sayangkan kamu Rasulullah.

*panjang plak comment* hee

qaseh elyanas said...

vee dah lama dah tgk video nie.. ms tengok nie, vee betul2 menangis & baru tau yang vee rindukan Baginda.. vee teringin berasa di sebelah baginda & mencemburui umat2 terdahulu yang pernah bersama2 Baginda SAW...

nama.aku.lynn said...

truly deeplyy tuching..huhuhu~

HeziqaMushadadLee said...

bile dga ape yg dye ckp,air mata dah pun mengalir..
rindu sangat dengan Baginda,tapi untuk berjumpa dengan kekasih Allah,terasa diri ni tak layak.