My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Hai! pakwe Hati aku lain macam Hai! awek Aku tak ada sape-sape

Hai! pakwe
Hati aku lain macam
Muka kau buat aku tak tenang
Aku rasa aku jatuh cinta dengan kau
Kau perasan tak?
Aku nak dekat
Tapi rasa dupdapdupdap
Aku biarkan kau mula dulu
Aku tak sangka pulak kau bagi respon
Seronoknya!!!

Hai! awek
Aku tak ada sape-sape
Masih keseorangan
Harta aku memang tak banyak mana pun
Tapi sayang aku ni melimpah-limpah..
Aku rasa aku nak bagi kat kau
Kau nak tak?
Aku tau kau nak..
Sebab aku tahu kau suka aku
Kau ingat aku tak suka kau??
Apa lagi..jom la kita kapel!

Hei! pakwe
Kau tahu aku sayangkan kau
Aku tak boleh hilang kau
Kau buat aku sakit hati
Aku sabar..
Aku bagi peluang..
Aku tunggu kau berubah..
Aku tak nak berkasar..
Nanti aku tak dapat kau.

Hei! awek
Kau tak sedar ke?
Aku berkorban untuk kau
Masa aku, duit aku..
Semua masuk dalam diari bank kau
Silap sikit kau dah bising
Aku cuba tahan..
Walaupun panas dalam meluap-luap
Aku sejukkan sendiri
Ada kau fikir?

Hoi! pakwe
Ramainya awek kau
Aku ni yang ke berapa?
Janji kau boleh buat aku kencing manis tau!
Kau ingat aku ni baju?
Dah guna kau campak,
Tak guna kau simpan,
Nak guna kau cari..
Perasaan aku kau letak mana?
Lembut aku jangan sampai menangis,
Kasar aku jangan sampai terkorban!
Fikir baik-baik pakwe..

Hoi! awek
Apa kau kisah sangat?
Aku nak pergi mana..
Aku nak buat apa..
Hati aku masih ada kau
Nak aku buat apa lagi?
Kita belum kahwin la awek
Hidup aku masih relaks
Jangan serabutkan otak aku
Aku bukan tak sayang kau
Tapi cara kau buat aku bengang
Kalau betol kau sayang aku
Jangan sampai aku berang!
Guna akal la awek..

 Ok guna mata pun boleh.

Most Favourite Comments :

Hai makwe, ohh aah minat kut tapi mane ade vespa sendiri. Tsk tsk
Comes from Dea!

11 comment(s) to remember:

CIK CIRA said...

haha............lawak di siang hari...huhu

..LulU.. said...

wahh., nice entry..
good idea., hee.,

Chek Anna Abka said...

permulaan and pengakhiran yg perfect!!!haha!

buDAK keCIK said...

entahnya... dh la blum kawen tp dh nk jdk cam diktator. haish. mencik la...

Biela Sapine said...

Boleh pulak cakap dengan pakwe && makwe wooi wooi. Haha

.iN. said...

so called love lah.aduyai.

chocolate.aholic said...

unik entry nih,wat asma trtarik nk baca..wink!

Dea said...

Hai pakwe , kau minat vespa eh ?

FH said...

ni lagu ke?

mimie said...

hahaha! gelak2 d petang hari, besh!

ara said...

hahaha..
adoi..