My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Pengakuan Seorang Duda Anak Empat Belas


Hobi menconteng.

Cinta ni ape eh korang rase? Entah. Natang ape entah cinta ni. Cinta bukan binatang lah weh, cinta ni perasaan. Oh baru aku tahu cinta ni perasaan aku ingat binatang tadi. Terima kasih ide. Sama-sama. Cinta ni macam something that korang boleh feel dalam hati. Macam OMG jantung aku. Bergetar-getar ape kes? Nak gugur ke ape? Cover-cover jangan buat silap depan die, nanti jatuh market. Tak best dowh tetibe je aku kalau tengok die ni, macam nak terbang je. Jangan terbang, luahkan. Geli.

Cinta tak sama macam suka. Suka ni sama seperti hobi. Tapi hobi pun tak same macam suke. Ya aku tahu tu, hobi aku memancing takkan same macam aku suke merepek. Jauh tu. They all soo undefined. Means even if buat dalam Lab Kimia sampai terbakar pun, cinta tak akan dapat dihasilkan. Cuma dapat dikaji. Entah betul entah tidak, aku pun tak pasti, aku main taip je. Kenape? Ade satu aura dalam hati tapi aku tak tahu ape mende. Korang rase cinta ke ni? Atau suke je?

Suka-suka.

Cinta. Kadang-kadang ape yang orang tue cakap memang betul. Cinta itu buta. Kenapa buta? Of course lah sebab cinta ni mane ade mate. Takde mata = buta lah kan? Ape ke noob sangat nak explain. Hahaha. Taklah sebenarnye bukan itu yang orang dulu maksudkan. Maksudnye cinte ni macam kalau korang dah cinte pada someone pastu aiman kisah lah, even die ni selekeh ke, hodoh ke, suke mencarut ke, suke lucah ke, asyik buat korang sakit hati ke TAPI eh takpe. Biaselah tu, die manusia normal jugak doh. Ha tengok-tengok alasan sebab dah cintekan seseorang lah tu. GOTCHA!

Eh biarlah Taylor Swift nyanyi lagu macam nak same pun. Dah suara die memang macam tu lah siut. Nak buat camne lagi, jangan komen-komen lagi. Tidur lagi bagus. Mane dude? Tu lah kan da cakap ni crap je.

Ok kenapa kenakan die? Marah ni.

0 comment(s) to remember: