My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Maria Ozawa Pun Dah Pandai Bertudung Malulah Wehh

Akhirnya tobat gak die. Korang? Bile lagi? :)




Lol. Macam edit je kan? Memang pun. Die bukan Islam pun. Demyu Maria Ozawa.


8 comment(s) to remember:

My Name's Vegeta. Putera Vegeta. said...

Bukan ke Maria Ozawa tu ponstar Jepun? LOLOLOLOLOL, nampak cam Melayu/Indonesian je bila dia 'pakai tudung'. XD

cik blablabla said...

nmpk cam melayu bese je mke dia.klo dia pkai tdung msti ta lku rite.haha

aish..tobat2

Imma Yusri said...

xleh blah.. kelakar pun ade... porn star jipun tetibe tukar muke indon... muahahahha

putri noor syamimi said...

comel la plak. ><
tap sejak bila dia pandai cakap melayu? kehkehkeh

Ema Washif said...

eh..nampak macam orang indon pula kan..

lady dayana. said...

hahha ingt kan betul2. HAHAH. tp muka bila pki tudung lain!

Anna King said...

Dia ni memang cantik. Tapi yang x bestnya sebab dia pornstar.
http://annlucky5.blogspot.com/2011/03/pandangan-sang-harimau-yang-baik-punya.html

Anonymous said...

actually maria ozawa memang dah beralih ke arah dunia perfileman indonesia...dia dah buka buku baru...yang lepas biar lepas...biar dia dgn tuhan saja tau...yang korang dok komen n tahu gak dia ni pornstar mesti pernah curi2 tgk video dia kan?? tau ttau jer...hahahaha