My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Hanis Zalikha cool kan?

Ok saya tahu pembaca saya ada dua jenis. *lol dah macam tiru entri Hanis Zalikha je. Tapi sumpah xcopy paste. Satu yang jenis baca laju-laju, satu lagi yang, baca, lambat-lambat. Tapi saya xbermaksud mereka ni otak kura-kura. Cuma yang jenis baca lambat-lambat ni dorang mungkin sedang cuba menghafal apa yang dibaca. Mungkin jelah. Eh tapi ok lah tu. If amek Bio dekat sekolah dulu mesti score A lol. Tapi kan, entahlah.

Cik Hanis Zalikha. *cik lagi woi ade chance lagi.


Dan satu lagi yang jenis baca-baca laju-laju. *entah-entah cakap pun laju macam india. Amma appa poorah. Tapi xkesah la. Biasanya yang jenis baca laju-laju camni sampai xcukup nafas. Diorang ni kalau amek AddMath komfem score A. A+ lagi. Aww, bangga pulak dia. Tapi jangan amalkan selalu, nanti tergigit lidah awak tanggunglah sendiri. Tsk tsk tsk.

2 comment(s) to remember:

street09ful said...

Memang "COOL"!

Mr. Swift said...

Ahaha. tahu takpe. :p