My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Dear Blogger Otai And Blogger Newbie disini saya nak cakap sikit. Sikit je.

Kepada bloggers baru.

-Sebelum apa-apa kami ingin mengucapkan selamat datang kepada anda ke dunia blogger. Kalau ada apa-apa yang tidak tahu, silakan bertanya. Kerana jangan malu, malu bertanya sesat jalan dik oi. Jangan sombong dan selalulah buat blog walking ke blog-blog bloggers-bloggers otai. Seperti yang terdapat di dalam list Blog Terkenal dan Blog Terhangat. Feel free to ask them anythings, tapi kalau mereka tidak menjawab/melayan pertanyaan anda, jangan sesekali marah kerana mereka sememangnya tidak berniat berbuat demikian. Namun kebanyakkannya amat peramah sekali, inilah dunia bloggers sebenarnya. We all share what we know because we know what you want to know and always remember this formula, SHARING IS CARING. Dan ingatlah sekali terjebak dengan dunia ini, anda tidak akan berpaling lagi. Aww sweetnya. :)

* wtf bapak la tahi bull.

Kepada bloggers lama.

-Tahniah, anda memang cool. Dah boleh dipanggil otai-otai pun. Diharapkan anda janganlah bersikap sombong dan ego. Apalah salahnya anda berikan sedikit support kepada adik-adik anda yang baru berjinak-jinak dalam dunia bloggers ini. Apa manfaatnya? Banyak manfaatnya. Pahala dan insyaallah anda akan menjadi bertambah diminati ramai.

-Buanglah sifat ego anda kerana sifat ego itu tak kemana. Bukan boleh bawa mati pun. Keuntungan anda kami jamin akan bertambah. Apalah salahnya kalau anda follow 2 - 3 blog sahaja blog-blog baru seperti yang terdapat di list BLOG TERBARU. Give them chance to success like you do. Cuba anda fikir semula semasa anda mula-mula dulu menceburi dunia bloggers ini, semasa anda mula-mula mendapat FOLLOWERS PERTAMA. Pasti anda gembira kan? Kegembiraan itulah yang anda boleh berikan kepada adik-adik yang baru menceburi dunia ini. *pahala dan rezeki anda bertambah lagi. :)

AKHIR KATA MAJULAH BLOGGER-BLOGGER MALAYSIA SEKALIAN. JUMPA ANDA DI PUNCAK KEJAYAAN. *haha, ayat macam MLM lah pulak. -_-'

15 comment(s) to remember:

myravea said...

Hoho..terbaikla..Nice entry *wink*

Mr. Swift said...

Haha. Huiyoo blogger otai ziarah blog buruk saya. Thanks *aww bangga dowh! :)

haniz said...

salam singgah.. entri yang menarik

XOXO
hanizeyecandy

Mr. Swift said...

@haniz

Thanks. main-main je nih. :)

~Arif~Asyraf~ said...

Tgok2 lah...
luahan-hati-360.blogspot.com

Anonymous said...

Hanya ingin mengatakan apa blog besar Anda tiba di sini aku telah sekitar untuk cukup banyak waktu,! Tapi akhirnya memutuskan untuk menunjukkan apresiasi saya dari pekerjaan Anda! Thumbs up, dan tetap pergi!

saya said...

nice entry (: support local bloggers (:

alyn shahrom said...

haha, iklan MLM.
majulah blogger untuk negara. heeh;P
*macam takde kene mengena je. erkh.

Mr. Swift said...

Anonymous - Oh ok.

saya - :)

alyn - tahu takpe.

Hanie_Dew said...

rasa macam abang backup adik adik..ahakss..^_^

putri noor syamimi said...

touched. :')

thanks. :D

lynn said...

saya budak baru belajar hehehe

Anonymous said...

Wow! Terima kasih! Saya selalu ingin menulis dalam sesuatu situs saya seperti itu. Dapatkah saya mengambil bagian dari posting Anda ke blog saya?

Mr. Swift said...

Anonymous - Yup. Take it. ;)

honeyz said...

cayalah bro... nasihat yang berguna... heee