My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Ayam tahu tak yang saya ni dah berubah jadi manusia?

Aku tak suka start entri guna aku. Sebab macam no adab (err adab dalam omputih ape?) sangat. Aku jugak rase korang mesti dah pernah bace dan tahu pasal entri bawah ni kan? Sebab kalau siape ngaku tak tahu err takde life ke?  

 Gambar Ihsan Google

Seorang lelaki sakit mental menganggap dirinya adalah jagung dan terlalu takut dengan ayam. Jika ternampak haiwan itu, dia akan lari lintang pukang kerana menyangka ayam akan memakannya. Akhirnya, lelaki itu dimasukkan ke rumah sakit jiwa. Setelah beberapa bulan, doktor pun melakukan ujian ke atas lelaki itu bagi mengenal pasti apakah dia telah pulih ataupun tidak.


Doktor : Adakah kamu tahu siapa diri kamu sekarang?
Lelaki : Ya doktor.
Doktor : Siapa kamu sebenarnya.
Lelaki : Saya ini manusia doktor.
Doktor : Ya ke? Bukan jagung?
Lelaki : Bukan, saya manusia doktor.
Doktor : Kamu takut dengan ayam?
Lelaki : Tidak doktor.
Doktor : Hmm..bagus. Nampaknya kamu dah sembuh.
Lelaki : Tapi doktor, saya ada satu pertanyaan.
Doktor : Apa dia?
Lelaki : Ayam tahu tak yang saya ni dah berubah jadi manusia.
Doktor : "??$$??

 Masalahnya, patut ke Doktor tu layan onggile tu? Dia tak tahu ke pepatah ni. 
"LAYAN ORANG GILA, KITA PUN JADI GILA!"
-Akill Hayy cakap.
 Video? Nanti la aku buat satu entri lain. Itupun kalau ade yang mintak la kan.

Sekarang aku dah tak nak jadi doktor.


2 comment(s) to remember:

jann sinuja said...

nanti wat la announcement kat ayam2 sedunia..AKU MANUSIA!!!

Mr. Swift said...

haha. boleh dipertimbangkan. :p