My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Adidas or Nike? Don't woory, dua-dua pun dah kalah.

Merujuk kepada perkara diatas, saya bla bla bla bla bla. *OMG dah macam nak buat karangan SPM. Apa kau ingat aku nak buat karangan SPM ke, xsanggup lagi ingin bertemu. STOP!

Oh actually aku nak share pada korang tentang gambar menarik yang mula-mula aku lihat selepas buka mata tadi. *itu xbermakna ini betul-betul yang first, cuma ini adalah yg first dapat tarik perhatian aku sebab dia hot.

Jeng jeng jeng, memperkenalkan selipar keyboard.

Selipar terbaik bagi golongan yg duduk depan skrin pc/lappy 24jam 7hari seminggu. 
Korang lah tu maknanya! FB memanjang.

Credits pada tuan blog. Ini blog dia.
CLICK HERE!
*Blog dia ada macam-macam wehh, kentang betul.

4 comment(s) to remember:

EMMA said...

xterasa pown..hehe

Mr. Swift said...

@EMMA

Hehe, pasti?

EMMA said...

saya kunci jawapan ituh..haha

Mr. Swift said...

@EMMA

Haha. Main kunci-kunci plak eh. :)

hey visit this!
http://promoteyourbloghere.blogspot.com/