My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Terima kasih Chelsea.

Pasti semua orang dah tahu pasal ni kan? Jerit sekali, please.CHELSEA menang!!! CHELSEA lah juara!
Bukan Manchestteedd United, bukan Liverpool Liverfool, bukan Arsengal, bukan bukan bukan. CHELSEA okey fullstop. Tutup cerita. Suka ke tak suka ke kami dah menang. Nasi dah jadi KFC, tak boleh nak buat ape dah makan je la tapi jangan lupa bayar. Semoga musim depan pon same jugak, CHELSEA MENANG LAGI OK? UNTUK IDE. OK OK.

       
 
Lokasi : blok H yang baik, selesa, aman, tapi tak nyaman.
No. bilik : bilik H217
Nama penduduk tetap sem ini : Ide dan Ijat.

Gambar kat atas ni sah diambil di pintu bilik aku. Sape-sape yang nak bergambar dialu-alukan. Free je, 2 sehenggit. {^.^"}. CHELSEA musim ni memang gila kentang. Menang Epl penuh bergaya kan? if ManU mane bergaye kalau menang. Kalau ade gaye pon aku tak anggap itu gaye. Sebab ManU sucks. Tengok warne pon dah pink, jambu gila ManU ni, eiiiuuww. So kalau CHELSEA nak menang, memang akan menang, dah menang pon. Tahniah kepada semua budak-budak. Untuk meraikan kemenangan ni, nanti aku belanja semua pizza hut. Okey dah tentu korang yang akan bayar.

Rasanya demikianlah sudah dokumentari untuk entri ni. See u soon.
Sekarang nak jerit kat tingkap bagitahu blok sebelah.

0 comment(s) to remember: