My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Sleepless night at 5.00 a.m.

Homaigod homaigod.dah pukul 5.00 pagi wehh. :(( kenapa tak tidur lagi ni IDE?tak boleh tidor lah kawan.Kelas pkul 8.00 pagi jap lagi.AGAMA ISLAM plak tu.Ustazah plak tu.Straight plak tu,kalau termasuk lambat terlajak sikit macam syahrul,lobak,kak Fazli ataupon ijoi kena berdiri kat depan sebelah meja cikgu tu.Market gila weh.Bayangkan jela.Kan?market kan?kompem timg-tong.PffT!

Kumpulan aku yg bentang plak tu.oohh ini gile. :D ok la tu gila dari xwaras.tak sama kan?sama.Ok ape ni.
Baik lah belog saya mahu cube tidur ni.Try bilang berapa banyak penyepit baju-baju yang ada pada ampaian dibilik H217 ni.mana lah tau dapat ilham tidur ke.wish me luck.



bye.
doa kan tidur saye lena yer.MUSTAHIL LENA TIDUR AKU NI.
:))
zZzZzZzZzZzZzZzZ


0 comment(s) to remember: