My photo
Can I just skip this part? It's gonna be boring. This blog a bit floaty, never fixed and rarely stable. Hope you will enjoy it at least once. HAHA nvm. I heal, I raid, I grind, I QUIT, and the history? It's gonna repeat itself.

Masa kelas aplikasi komputer.

Hye encik belog!hyee,buat apa kat sini?suka hati kau je online masa kelas ea,suka hati aku lah.sibuk ape.Puas hati tak?tak.Dah-dah malas layan kau belog.

Eh kauorang nak tau tak waktu ape aku tulis entri ni?tak nak tau pon,aku nak bagitau jugak.Mase kelas aplikasi komputer taO!hehe.gile best ar.Senang kut kelas ni.So lepak je la.xkan nak menggeribak pulak.orang len dok depan sibuk buat resume aku plak tulis bende ni.haram jadah betul.xaci xaci,eleh nak aci2 pergi estet la,tu pun kalauaci tu kenal kau lagi.


                                  aku potong jugak lidah yo ni karang.


homaigod homaigod lecturer datang.tup tup.
Bye.

p/s:nasib baik tak kantoi.Tahniah

2 comment(s) to remember:

dotdotsekian said...

anda comey..hahaha

Mr. Swift said...

Haha. Terima Kasih.
*sepak nak? ngee.